10 september 2020

Vlaai eten met… Nadine

Weer een nieuwe ‘Vlaai eten met…’! Deze keer staat projectmanager Nadine in de spotlights. Toen ze een jaar geleden bij Desk begon voelde het als thuiskomen. Een fijne werkgever, gezellige collega’s en óók nog eens uitdagende werkzaamheden. In deze blog leren we Nadine een stukje beter kennen. Wie is Nadine? Wat vindt ze zo leuk aan haar werk? Hoe voegt ze waarde toe voor klanten? En welke trends signaleert zij in het vakgebied? Lees snel verder!

Wie is Nadine?

Ik ben een creatieve en enthousiaste projectmanager, die eigenlijk uit een hele andere tak van sport komt. Ik ben namelijk opgeleid als vertaler. Toch zijn er ook overeenkomsten: als vertaler ben je creatief met taal. Bij Desk ben ik creatief door actief mee te denken, oplossingen aan te dragen en continu te zoeken naar slimmere manieren van werken. Ook in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, bijvoorbeeld met koken, bakken, breien en naaien. Verder ben ik geboren en getogen in Bennekom (GLD). Het was voor mij wel even wennen om naar het zuiden van het land te verhuizen, maar inmiddels (dat mag ook wel na 10 jaar ;-)) ken ik de Limburgse cultuur (en taal) goed. Ik voel me thuis hier, dat is me veel waard.

Wat is jouw rol bij Desk?

Ik ben begonnen als projectmanagement assistent en nu doorgegroeid naar de functie van projectmanager. Het is mijn taak om alle promoties in goede banen leiden. Ik heb veel klantcontact en houd alles voor de klant in de gaten. Het budget, de voorraad, de communicatie… Als klanten vragen hebben sta ik voor ze klaar. En ik ga ook altijd een stap verder door met klanten mee te denken. Hoe kunnen we acties efficiënter inrichten? Welke mogelijke valkuilen kunnen we onderweg tegenkomen? En hoe kunnen we die nu al tackelen? Elke dag bij Desk is anders. Soms denk ik: ‘Vandaag ga ik de hele dag facturen controleren’. Vervolgens blijkt een collega hulp nodig te hebben of is er een probleem dat opgelost moet worden. En dan komt er dus niks van dat originele plan terecht. Ik vind dat leuk, die afwisseling en onvoorspelbaarheid van mijn functie.

Op welke manier lever jij waarde voor de klant?

Veel klanten vinden de customer journey, de klantervaring, heel belangrijk. Ik zet me dag in, dag uit in om die klantervaring zo positief mogelijk te maken. Ik zorg ervoor dat het systeem zo efficiënt mogelijk ingericht wordt, de communicatie naar de consument duidelijk is en de registratie vlekkeloos verloopt. Fouten in het systeem los ik – samen met mijn collega’s – snel op, zodat de consument hier zo min mogelijk van merkt. Tegenwoordig kunnen we – met behulp van data en op maat gemaakte rapportages – klanten ook steeds meer inzicht geven in de voortgang. Dat werkt erg prettig! Zo zorgen we er samen voor dat de promoties zo veel mogelijk rendement behalen.

Welke trends signaleer jij in je vakgebied?

Fraude is een onderwerp dat nu hoog op onze agenda staat. Er zijn helaas nog steeds consumenten die proberen te frauderen met bijvoorbeeld cashbackacties. Ze claimen dan bijvoorbeeld wél de cashback, terwijl ze het product geretourneerd hebben. Wij denken hard mee met de klant om dit soort fraude te voorkomen. Bijvoorbeeld door pas over te gaan tot uitbetaling na 14 dagen, zodat we rekening kunnen houden met geretourneerde producten. Of door consumenten de barcode van het product uit de verpakking te laten knippen, en alleen de uitgeknipte barcode als geldig bewijsstuk te accepteren. Een consument kan het product dan niet meer terugbrengen. Het heeft voor onze klanten een hoge prioriteit om fraude tegen te gaan. Gelukkig kunnen wij ze daar met onze ruime ervaring en omvangrijke systemen goed bij helpen.

Kun je jezelf in drie woorden omschrijven?

Dit vind ik altijd van die lastige vragen. Leergierig (ik leer graag nieuwe dingen/technieken, of het nou om computerprogramma’s gaat of nieuwe breitechnieken 😉), behulpzaam (ik sta altijd voor je klaar) en een kattenliefhebber.

Wat is je favoriete quote?

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”

26 April 2024

Vlaai eten met… Nadine

Weer een nieuwe ‘Vlaai eten met…’! Deze keer staat projectmanager Nadine in de spotlights. Toen ze een jaar geleden bij Desk begon voelde het als thuiskomen. Een fijne werkgever, gezellige collega’s en óók nog eens uitdagende werkzaamheden. In deze blog leren we Nadine een stukje beter kennen. Wie is Nadine? Wat vindt ze zo leuk aan haar werk? Hoe voegt ze waarde toe voor klanten? En welke trends signaleert zij in het vakgebied? Lees snel verder!

Wie is Nadine?

Ik ben een creatieve en enthousiaste projectmanager, die eigenlijk uit een hele andere tak van sport komt. Ik ben namelijk opgeleid als vertaler. Toch zijn er ook overeenkomsten: als vertaler ben je creatief met taal. Bij Desk ben ik creatief door actief mee te denken, oplossingen aan te dragen en continu te zoeken naar slimmere manieren van werken. Ook in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, bijvoorbeeld met koken, bakken, breien en naaien. Verder ben ik geboren en getogen in Bennekom (GLD). Het was voor mij wel even wennen om naar het zuiden van het land te verhuizen, maar inmiddels (dat mag ook wel na 10 jaar ;-)) ken ik de Limburgse cultuur (en taal) goed. Ik voel me thuis hier, dat is me veel waard.

Wat is jouw rol bij Desk?

Ik ben begonnen als projectmanagement assistent en nu doorgegroeid naar de functie van projectmanager. Het is mijn taak om alle promoties in goede banen leiden. Ik heb veel klantcontact en houd alles voor de klant in de gaten. Het budget, de voorraad, de communicatie… Als klanten vragen hebben sta ik voor ze klaar. En ik ga ook altijd een stap verder door met klanten mee te denken. Hoe kunnen we acties efficiënter inrichten? Welke mogelijke valkuilen kunnen we onderweg tegenkomen? En hoe kunnen we die nu al tackelen? Elke dag bij Desk is anders. Soms denk ik: ‘Vandaag ga ik de hele dag facturen controleren’. Vervolgens blijkt een collega hulp nodig te hebben of is er een probleem dat opgelost moet worden. En dan komt er dus niks van dat originele plan terecht. Ik vind dat leuk, die afwisseling en onvoorspelbaarheid van mijn functie.

Op welke manier lever jij waarde voor de klant?

Veel klanten vinden de customer journey, de klantervaring, heel belangrijk. Ik zet me dag in, dag uit in om die klantervaring zo positief mogelijk te maken. Ik zorg ervoor dat het systeem zo efficiënt mogelijk ingericht wordt, de communicatie naar de consument duidelijk is en de registratie vlekkeloos verloopt. Fouten in het systeem los ik – samen met mijn collega’s – snel op, zodat de consument hier zo min mogelijk van merkt. Tegenwoordig kunnen we – met behulp van data en op maat gemaakte rapportages – klanten ook steeds meer inzicht geven in de voortgang. Dat werkt erg prettig! Zo zorgen we er samen voor dat de promoties zo veel mogelijk rendement behalen.

Welke trends signaleer jij in je vakgebied?

Fraude is een onderwerp dat nu hoog op onze agenda staat. Er zijn helaas nog steeds consumenten die proberen te frauderen met bijvoorbeeld cashbackacties. Ze claimen dan bijvoorbeeld wél de cashback, terwijl ze het product geretourneerd hebben. Wij denken hard mee met de klant om dit soort fraude te voorkomen. Bijvoorbeeld door pas over te gaan tot uitbetaling na 14 dagen, zodat we rekening kunnen houden met geretourneerde producten. Of door consumenten de barcode van het product uit de verpakking te laten knippen, en alleen de uitgeknipte barcode als geldig bewijsstuk te accepteren. Een consument kan het product dan niet meer terugbrengen. Het heeft voor onze klanten een hoge prioriteit om fraude tegen te gaan. Gelukkig kunnen wij ze daar met onze ruime ervaring en omvangrijke systemen goed bij helpen.

Kun je jezelf in drie woorden omschrijven?

Dit vind ik altijd van die lastige vragen. Leergierig (ik leer graag nieuwe dingen/technieken, of het nou om computerprogramma’s gaat of nieuwe breitechnieken 😉), behulpzaam (ik sta altijd voor je klaar) en een kattenliefhebber.

Wat is je favoriete quote?

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”

Articles apparentés

Voir tous les articles