2 april 2021

Loyale klanten belonen met een cadeau

Loyale klanten hebben een grote impact op de winstgevendheid van je organisatie. En wie loyale klanten wil, moet hen verwennen. Bijvoorbeeld door het geven van aandacht, erkenning en waardering. Bij Desk Services helpen we je bij het opstellen van een effectieve loyaliteitsprogramma waarmee je je klanten aan je merk kunt binden. We begeleiden je bij het gehele proces en verzorgen de uitvoering. In dit artikel vertellen we je meer over het creëren of behouden van je klantloyaliteit.

De klant speciaal laten voelen

Wil je een klant belonen? Een blijk van erkenning of waardering geven? Of misschien heb je wel wat goed te maken? Met een cadeau voelt je klant zich weer bijzonder. Bovendien geeft het je merkimago een positieve boost! Met onze loyaliteitsoplossingen beloon je jouw klanten met een cadeau. Dit kun je op elk denkbaar moment inzetten. Gewoon als extra, om je waardering te laten zien. Of als tegemoetkoming bij bijvoorbeeld een terugroepactie. Of wat te denken bij klachten? Het probleem oplossen voor de klant komt eerst, maar daarnaast nog een leuk extraatje geven, maakt het helemaal goed.

Thuisvoordeel van Essent

Een mooi voorbeeld hiervan is het loyaliteitsprogramma Thuisvoordeel van Essent. Met dit klantprogramma krijgen klanten korting op hun stroomtarief en daarnaast verrast Essent ze een paar keer per jaar met een leuk cadeautje. Per cadeauronde kunnen consumenten kiezen uit verschillende cadeaus of Air Miles punten. Desk heeft voor Essent het gehele cadeauproces verzorgd. Dat houdt in: het verzinnen van cadeau-ideeën, het inkopen van de cadeaus, het inrichten van het proces, het afhandelen van de orders en het verzorgen van de customer care.

Behoud van binding met medewerkers

Tuurlijk kennen we allemaal het begrip ‘klantloyaliteit’, maar heb je ook wel eens nagedacht over de loyaliteit van je huidige medewerkers? Loyaliteitsoplossingen zijn niet alleen voor klanten te gebruiken, maar zeker ook voor medewerkers. Veel bedrijven en organisaties willen op dit moment wat extra’s voor hun medewerkers doen. Logisch, want de coronacrisis vraagt van veel medewerkers nét wat extra doorzettingsvermogen en flexibiliteit. Het vele thuiswerken is daar een goed voorbeeld van. Om de binding met je medewerkers én collega’s te behouden zijn meerdere loyaliteitsoplossingen mogelijk. Bijvoorbeeld een kleine attentie met persoonlijke boodschap. We denken hierin graag met je mee!

Meer weten?

Wil jij ook je klanten binden aan jouw organisatie, bijvoorbeeld door een loyaliteitsoplossing? Dan ben je bij Desk aan het juiste adres. We werken samen met een netwerk van retailers en andere dienstverleners om steeds weer een onderscheidend aanbod te kunnen doen.

Meer weten? Kijk dan even hier of neem direct contact met ons op.

18 november 2024

Loyale klanten belonen met een cadeau

Loyale klanten hebben een grote impact op de winstgevendheid van je organisatie. En wie loyale klanten wil, moet hen verwennen. Bijvoorbeeld door het geven van aandacht, erkenning en waardering. Bij Desk Services helpen we je bij het opstellen van een effectieve loyaliteitsprogramma waarmee je je klanten aan je merk kunt binden. We begeleiden je bij het gehele proces en verzorgen de uitvoering. In dit artikel vertellen we je meer over het creëren of behouden van je klantloyaliteit.

De klant speciaal laten voelen

Wil je een klant belonen? Een blijk van erkenning of waardering geven? Of misschien heb je wel wat goed te maken? Met een cadeau voelt je klant zich weer bijzonder. Bovendien geeft het je merkimago een positieve boost! Met onze loyaliteitsoplossingen beloon je jouw klanten met een cadeau. Dit kun je op elk denkbaar moment inzetten. Gewoon als extra, om je waardering te laten zien. Of als tegemoetkoming bij bijvoorbeeld een terugroepactie. Of wat te denken bij klachten? Het probleem oplossen voor de klant komt eerst, maar daarnaast nog een leuk extraatje geven, maakt het helemaal goed.

Thuisvoordeel van Essent

Een mooi voorbeeld hiervan is het loyaliteitsprogramma Thuisvoordeel van Essent. Met dit klantprogramma krijgen klanten korting op hun stroomtarief en daarnaast verrast Essent ze een paar keer per jaar met een leuk cadeautje. Per cadeauronde kunnen consumenten kiezen uit verschillende cadeaus of Air Miles punten. Desk heeft voor Essent het gehele cadeauproces verzorgd. Dat houdt in: het verzinnen van cadeau-ideeën, het inkopen van de cadeaus, het inrichten van het proces, het afhandelen van de orders en het verzorgen van de customer care.

Behoud van binding met medewerkers

Tuurlijk kennen we allemaal het begrip ‘klantloyaliteit’, maar heb je ook wel eens nagedacht over de loyaliteit van je huidige medewerkers? Loyaliteitsoplossingen zijn niet alleen voor klanten te gebruiken, maar zeker ook voor medewerkers. Veel bedrijven en organisaties willen op dit moment wat extra’s voor hun medewerkers doen. Logisch, want de coronacrisis vraagt van veel medewerkers nét wat extra doorzettingsvermogen en flexibiliteit. Het vele thuiswerken is daar een goed voorbeeld van. Om de binding met je medewerkers én collega’s te behouden zijn meerdere loyaliteitsoplossingen mogelijk. Bijvoorbeeld een kleine attentie met persoonlijke boodschap. We denken hierin graag met je mee!

Meer weten?

Wil jij ook je klanten binden aan jouw organisatie, bijvoorbeeld door een loyaliteitsoplossing? Dan ben je bij Desk aan het juiste adres. We werken samen met een netwerk van retailers en andere dienstverleners om steeds weer een onderscheidend aanbod te kunnen doen.

Meer weten? Kijk dan even hier of neem direct contact met ons op.