26 januari 2021
Vlaai eten met… Nathalie
In deze ‘Vlaai eten met…‘ leren we Nathalie kennen. Al bijna 15 jaar is ze onderdeel van Desk Services. Wel telkens in een andere rol: ze heeft zo ongeveer op iedere afdeling gewerkt. Ze begon als magazijnmedewerkster en heeft inmiddels haar plek helemaal gevonden als projectmanagementassistente. Meer weten over Nathalie? Lees het interview!
Wie is Nathalie?
Ik ben 33 jaar, geboren en getogen in Maastricht en moeder van een prachtige dochter van 8. Ik hou van het lezen van een goed boek, of gewoon samen met vrienden of familie bij elkaar zijn en dingen ondernemen. Dat ondernemende zit wel in mij, en komt ook terug in mijn rol bij Desk.
Wat maakt jou succesvol in je werk?
Ik heb veel geduld en ben stressbestendig. Eigenschappen die erg belangrijk zijn in mijn rol binnen Desk. Daarnaast zie ik niet snel beren op de weg en pak ik dingen graag aan. Ook de dingen die niet leuk zijn (en dat kan ook een valkuil zijn ;-)). Ik heb mijn eigen verantwoordelijkheden binnen Desk en ik weet wat ik wil en niet wil. Dat maakt mij, denk ik, een goede projectmanagementassistente. Ik ben pas trots als de klant én consument tevreden zijn.
Hoe ervaar je de sfeer bij Desk?
De klik met collega’s vind ik heel belangrijk. Je bent immers het grootste deel van je tijd op je werk. Toen ik hier begon, had ik eerlijk gezegd niet gedacht dat ik hier langer dan vijf jaar zou werken. Maar Desk voelde al heel snel als een tweede familie, waardoor ik nu niet meer weg zou willen. Er wordt altijd met me meegedacht, bijvoorbeeld als er iets met mijn dochtertje is. Die flexibiliteit is fijn. Ik kom graag op mijn werk en dat maakt dat ik ze ook wel mis in deze coronatijden. Dat thuiswerken went natuurlijk wel, maar jammer is het zeker.
Kun je jezelf in drie woorden omschrijven?
Betrouwbaar, flexibel en sociaal. Ik ben niet vies van een babbeltje zo nu en dan, maar ik weet ook wanneer er even een tandje bijgezet moet worden. Ook als dit inhoudt dat ik extra of langer door moet werken om toch alle taken aan het einde van de week af te hebben.
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van Desk?
Als je als organisatie een promotie zoals een cashbackactie of loyaliteitsprogramma wilt opzetten, kost dat heel veel tijd. Wij kunnen deze tijdrovende klussen uit handen nemen: door onze ervaring hoeven we het wiel niet steeds opnieuw uit te vinden. Als expert in ons vakgebied kunnen we klanten bovendien voorzien van passend advies, om de promoties zo tot een hoger niveau te tillen. Naast onze kennis en ervaring vanuit het verleden, houden we ook oog voor trends, nu en in de toekomst. Door de uitbraak van het coronavirus, bestellen mensen bijvoorbeeld nog meer online. Dit heeft ook gevolgen voor onze business en maakt dat wij ons bijvoorbeeld meer en meer verdiepen in online fraude en manieren om dit te voorkomen.
Tot slot: wat je favoriete quote en hoe pas je dit toe in je werk?
“Laten we er maar mee lachen, huilen kan altijd nog.”
Iedereen heeft te maken met tegenslagen, en niet elke dag verloopt zoals je dit zou willen. Ik probeer elke dag positief in te gaan, en er het beste van te maken. Als iets niet lukt, dan vind ik het prettig om even uit dat moment te stappen en even met iemand te bellen. Dit kan met een vriendin zijn, maar ook zeker met collega’s. We praten dan even over van alles en nog wat, we lachen samen en erna heb ik het gevoel dat ik de wereld weer aan kan.
21 december 2024
Vlaai eten met… Nathalie
In deze ‘Vlaai eten met…‘ leren we Nathalie kennen. Al bijna 15 jaar is ze onderdeel van Desk Services. Wel telkens in een andere rol: ze heeft zo ongeveer op iedere afdeling gewerkt. Ze begon als magazijnmedewerkster en heeft inmiddels haar plek helemaal gevonden als projectmanagementassistente. Meer weten over Nathalie? Lees het interview!
Wie is Nathalie?
Ik ben 33 jaar, geboren en getogen in Maastricht en moeder van een prachtige dochter van 8. Ik hou van het lezen van een goed boek, of gewoon samen met vrienden of familie bij elkaar zijn en dingen ondernemen. Dat ondernemende zit wel in mij, en komt ook terug in mijn rol bij Desk.
Wat maakt jou succesvol in je werk?
Ik heb veel geduld en ben stressbestendig. Eigenschappen die erg belangrijk zijn in mijn rol binnen Desk. Daarnaast zie ik niet snel beren op de weg en pak ik dingen graag aan. Ook de dingen die niet leuk zijn (en dat kan ook een valkuil zijn ;-)). Ik heb mijn eigen verantwoordelijkheden binnen Desk en ik weet wat ik wil en niet wil. Dat maakt mij, denk ik, een goede projectmanagementassistente. Ik ben pas trots als de klant én consument tevreden zijn.
Hoe ervaar je de sfeer bij Desk?
De klik met collega’s vind ik heel belangrijk. Je bent immers het grootste deel van je tijd op je werk. Toen ik hier begon, had ik eerlijk gezegd niet gedacht dat ik hier langer dan vijf jaar zou werken. Maar Desk voelde al heel snel als een tweede familie, waardoor ik nu niet meer weg zou willen. Er wordt altijd met me meegedacht, bijvoorbeeld als er iets met mijn dochtertje is. Die flexibiliteit is fijn. Ik kom graag op mijn werk en dat maakt dat ik ze ook wel mis in deze coronatijden. Dat thuiswerken went natuurlijk wel, maar jammer is het zeker.
Kun je jezelf in drie woorden omschrijven?
Betrouwbaar, flexibel en sociaal. Ik ben niet vies van een babbeltje zo nu en dan, maar ik weet ook wanneer er even een tandje bijgezet moet worden. Ook als dit inhoudt dat ik extra of langer door moet werken om toch alle taken aan het einde van de week af te hebben.
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van Desk?
Als je als organisatie een promotie zoals een cashbackactie of loyaliteitsprogramma wilt opzetten, kost dat heel veel tijd. Wij kunnen deze tijdrovende klussen uit handen nemen: door onze ervaring hoeven we het wiel niet steeds opnieuw uit te vinden. Als expert in ons vakgebied kunnen we klanten bovendien voorzien van passend advies, om de promoties zo tot een hoger niveau te tillen. Naast onze kennis en ervaring vanuit het verleden, houden we ook oog voor trends, nu en in de toekomst. Door de uitbraak van het coronavirus, bestellen mensen bijvoorbeeld nog meer online. Dit heeft ook gevolgen voor onze business en maakt dat wij ons bijvoorbeeld meer en meer verdiepen in online fraude en manieren om dit te voorkomen.
Tot slot: wat je favoriete quote en hoe pas je dit toe in je werk?
“Laten we er maar mee lachen, huilen kan altijd nog.”
Iedereen heeft te maken met tegenslagen, en niet elke dag verloopt zoals je dit zou willen. Ik probeer elke dag positief in te gaan, en er het beste van te maken. Als iets niet lukt, dan vind ik het prettig om even uit dat moment te stappen en even met iemand te bellen. Dit kan met een vriendin zijn, maar ook zeker met collega’s. We praten dan even over van alles en nog wat, we lachen samen en erna heb ik het gevoel dat ik de wereld weer aan kan.